~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Friday 10 May 2013

new life to begin with

hye..and assalamualaikum.. such a long time tak pos dekat blog.. haha busy much :/ well hidup aku semakin berubah2.. and banyak masaalah yang menimpa aku but u know what.. this is my future.. dah tertulis..i cant change anything.hurmm about me and NERD? tak ayah tanyalah.. aku happy dengan dia but kitorang bukan couple pon :P just as close friend.. hope one day he will be mine again T*T.. haihh aku tak tahu apa nak cerita dekt blog ni..sebab tu dah berkurun tak updates apa-apa.ouhh yeah.. lupa nak mention pasal ..GMC crew.... aku masuk team diorang and sumpah diorang the best.. power gila diorang menari but im still a begginer so lambat sikitlah nak belajar yang susah-susah tu.. haha ok byebye ;)
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment