~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Thursday 23 May 2013

kisah aku dan HS

hye dan assalamualaikum.. hari ni dah masuk 1 tahun 3 bulan 3 minggu dan 1 hari aku kenal NERD :') dia lah lelaki yang aku rasa paling lama..paling aku sayang semuanyalah. peliknya..selalu aku kalau dengan bf dalam 2 minggu 1 minggu and ada kalanya 5 hari pon tak sampai..tapi pelik bila dapat couple lama2 and dengan lelaki yang sangat lain daripada yang lain..ye aku rindu dia..rindu sangat ..sememnjak dia tak jejakkan kaki dia kat sini..aku rasa dah tak macam dulu :') dia selalu sangka buruk tetang aku..aku berubah untuk kau sayang..tapi malangnya dia tak pernah nampak dengan mata kepala dia sendiri :') alangkah bagusnya sekarang dia tahu aku rindu dia gila2 hidup aku pudar bila dia tak ada :'( air mata menemaniku setiap hari..aku doa sangat dia akancepat sembuh..aku memang nak dia cepat sembuh.. duit rm100 yang ibu nak bagi kat aku mayby aku akan pakai untuk tambang bas pergi ke putrajaya.. aku nak melawat dia :'/ aku nak jaga dia.. biarlah aku tak dapat date dengan dia...asalkan aku pakai duit tu untuk dia.. :') sumpah aku sayang dia..walaupun dia tak pernah rasa macam mana tahap sayang aku kat dia..dia lelaki pertama yang buat aku sayang gila2 and yeah dulu aku playgirl sbb bf aku jugak :') but sejak kenal dia..aku kenal apa itu erti setia..dia ajar aku untuk berpikiran lebih matang setiap hari..terima kasih dekat dia jugaklah.. hidup aku makin berseri2 ..DEAR AWAK :') SEANDAINYA AWAK BACA POST SAYA NI.. SAYA JUST NAK CAKAP.. BENDA NI DATANG DARI HATI SAYA DAN SEMUANYA YANG SAYA NAK CAKAP DEKAT AWAK OK :') BYE SAYANG ILOVEUSOMUCH :*


Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment