~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Friday 29 March 2013

habis dah cuti T^T

hye assalamualaikum.. haishh hari ni dah hari sabtu..and lagi sehari je tinggal untuk bercuti then masuk balik sekolah ..hurmm what a sadlife bhaha tapi :'D i can't wait for next friday.. :3 nak pergi genting dengan ibu,aunti lisa and kakak only ok..girl's wohoo... so no school for me then ...haishh macam mana korang punya percutian? best,bosan or lain2? cuti seminggu ni aku happy,sedih,gila and suka gila2 XD well ada lah sebab2nya yang tertentu..and no need to tellah..btw aku rindu NERD :'/ sangat2 hurmm walaupun dah tak ada pape :') aku tetap sayankan dia dan sentiasa risaukan dia..macam bf aku sendiri hahaha.. tahulah lawak tapi janganlah gelak ;) well alhamdulilah exam bulan ni i got good result :') and ibu beli aku phone baru..ok :D sumpah happy gila.. now senang lah sikit nak contact kengkawan yang jauh.. whatsapp ada twitter ada fb pon ada..so easy :3 haishh but dalam kegembiraan aku sedih jugak sebab T^T folio aku tak bersentuh pon..haishh
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment