~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Thursday 23 May 2013

a year past by~~

hye and assalamualaikum.. well hari ni dah masuk 23 may.. haihh aku dah jarang on blog sebab..tak ada idea nak tulis pasal apa :'( btw hari selasa NERD accident..ya ALLAH kesianya dekat dia..aku nak melawat tapi..harapanlah..aku hanya mampu berdoa agar dia cepat sembuh insya ALLAH..aku bosan sebenarnya ni sebab aku tak pergisekolah..penat punya pasal..hahaha semalam alhamdulilah dance berjalan dengan lancar cuma..ada pergaduhan sikit2.. aku muak sebenarnya pasal gaduh2 ni but well nak buat macam mana manusia biaselah..aku hope korang setia membacar blog aku yang tak seberapa ni.. masih panjang cerita aku dengan dia dan cerita aku di dunia yang WOW harus aku ceritakan dekat korang semua.. stay happy and buat bodoh dengan apa orang cakap :) ok bye assalamualaikum ;*
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment