~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Thursday 23 May 2013

10 sebab kenapa aku tak suka pukul perempuan~~.

first:~ sebab sama kaum kot agaklah nak rembat jugak -.- aku sokong kaum hawa.. ^_^ walaupun perangai serupa bahbeng
second:~ tak pernah gaduh sampai bertumbuk dengan perempuan :)
third:~ memang dari kecik dah biase rembat lelaki only :) biaselah duduk dengan mak sedara dulu anak dia semua laki memang ganaslah jadinya
fourth:~  tak suka bergaduh dengan sama kaum
fifth:~ suka hati akulah =.=
six:~ sebab perempuan bukan lawan yang aku cari
seven:~ kalau gaduh dengan gegirl nanti kalau kena kacau dengan laki nak lawan lemah -.-
eight:~ sebab takpernah diajar untuk lawan cara perempuan kecuali lawan tengking
nine:~ tak seronok lawan perempuan :)
ten:~ supaya lelaki tak pandang  aku ni ayam2 -.- for sure

yang kenal aku dari sekolah rendah je tahu yang aku ni macam mana :) sekian
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment