~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Sunday 23 June 2013

perfect birthday gift ever :')

hye and assalamualaikum :'( adakah aku ok..tak aku tak ok! aku kecewa dapat hadiah birthday yang paling membuat aku separuh mereng..ya ALLAH sakit tahu!! kenapa aku? kenapa? aku sayang dia tapi ni ke yang aku dapat?? ya ALLAH aku tak sanggup :'( not on my birthday..noooo ...tahun ni aku just nak birthday yang sempurna dan takda sedih-sedih..tolonglah :'( takpelah..mungkin ni dugaan paling berat aku pernah dapat.. terima kasih sangat2 to MUHD NUR HAFIZ SYAHIDAN BIN OTHMAN aku hargai hadiah yang paling sakit tu.. :') semoga ALLAH tunjuk jalan benar kepada kau...aku sentiasa akan mendoa sebab aku sayang kau :') sangat2 tahu?? sayang kau sangat :'( macam-macam aku dah buat tapi kenapa kau balas dengan kepahitan? tolong hargai perubahan aku untuk kau..tolong paham perasaan seorang hamba ALLAH yang lemah ni :'( tolong .. aku merayu :'( takpelah aku paham.. aku tunggu kau :') bye andassalamualaikum :') iloveu till hannah syahidan
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment