~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Saturday 15 June 2013

mimpi yang pelik -.-

hye and assalamualaikum..korang semua sihat? :D hehe aku sehat je ^_^ well hari ni aku nak cakap pasal mimpi yang pelik dua hari lepas -.-.. mimpi ni pasal someone yang aku pernah suka tapi sekarang dah tak suka dah..hurmm dia muncul dalam mimpi aku sebagai pengapit NERD (majlis perkhawinan aku dengan NERD) aku pelik bila dia senyum dan cakap something yang tak berapa jelas tapi yang aku tahu dia cakap "be the best for someone u love the most" tu je yang aku ingat :/ apa maksud dia eyh.. hurmmmm aku harap sngat aku dapat tahu apa maksud dia.. tapi lepas dia cakap tuaku terus tersedar -.- haihh mak aku kejut suruh beli sarapan >.< spoil betullah hahahaha.. hurmm lagi 8 hari bday aku :* sapa lah orang pertama yang akan weih kat aku eyh.. hehehe *waiting* :* ok lah sampai sini je cerita aku pasal mimpi ni..ok bye assalamualaikum
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment