~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Thursday 20 June 2013

Dear "HS"

hye and assalamualaikum :'/ aku pelik dengan si dia :'/ aku cemburu sebab ramai gadis ingin mendekati dia. semuanya cantik2 daripada aku :'/ aku tak setanding mereka semua..ye aku tahu aku tak secantiik diorang and aku tak layak untuk dia tapi :'/ aku sayang dia.. perasaan cemburu aku menjadi tebal bila aku pendam dan terus pendam macam simpan roti di bawah selimut..hurmmm tapi aku tak dapat nak luahkan dekat dia.. :') aku terlalu takut nak tengok dia hilang mood balik..itu bukanlah yang aku nak..aku nak dia sentiasa gembira.. kadang2 aku terfikit...apa yang akan berlaku kalau aku betul-2 pergi dan meninggalkan dunia..apa dia akan buat? adakah dia akan bersedih? adakah dia akan menyesal? adakah dia akan mengenang aku? ataupun dia akan pergi dan endahkan pemergianku :') aku tak tahu isi hati dia yang sebenar-nya luaran kata sayang tapi dalam? aku nak sangat tahu..hurmm dear awak..tolong baca ni sebab saya sayang awak sangat2 dan saya harap awak akan sayang saya macam saya sayangkan awak :* ok bye assalamualaikum :'(
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment