~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Friday 1 March 2013

i love u muhd nur hafiz syahidan

hye assalamualaikum :') and hello to non muslim hari ini aku nak cakap pasaal crush aku :'/ well aku suka,sayang and cintakan dia sangat2 :') percaya tak percaya thanks kat dia :') aku dah bayak berubah..rajin belajar..kuat solat.. and yang paling penting :') aku dah susah nak menipu..aku sayang dia sangat2 :') sampaikan tertido dengan t-shirt dia ..semalam aku tido dengan t-shirt dia and time pagi tadi..mak aku kejut ye lah nak solat subuh and get ready for school dia terkejut bila dia tengok aku memeluk pakaian warna kelabu berbelang hitan :') dia tanya aku "adik baju sapa ni?" aku cakap "ermm tak da sapa2 :') then aku terus amik tuala and masuk bilik air time tu lah air mata aku pun megalir :') aku cakap dalam hati :') seronoknya dapat peluk kau semalaman walaupun kenyataanya hanya t-shirt.. then lepas dah siap nak ke sekolah aku nak keluar tu aku letak t-shirt dia dalam beg aku sampai sekolah bukak beg letak baju tu bawah meja :') best dapat belajar dengan dia :') tenang je rasa waalaupun air mata aku mengalir time dalam kelas tadi..atleast aku dapat jawab semua soalan yang cikgu tanya first time aku tak malu and aku jawab jelas sangat :') seronoknya bila dapat lakukan sesuatu yang aku jarang buat.. then time rehat aku menagis lagi :') sambil cium baju dia haishh wangi je bau..bau dia :') memang wangi hermm aku ni dulu jenis suka bau bahu dia sebab aku pendek dia pulak tinggi :') haha aku doa sangat dengan semua usaha aku :') aku boleh berbahagia dengan dia balik walaupun aku tau lama tapi yes aku takkan give up macam orang cakap jangan give up kalau kita sayangkan seseorang tu yup macam aku :') aku takkan pernah give up ok bye assalamualaikum :'* i love u muhd nur hafiz syahidan
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment