~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Wednesday 6 June 2012

~hari bahagian~

haishh hai assalamualaikum,hari ni macam2 berlaku =')) ada happy ada sdedih..hermm yaALLAH aku risaulah kete ayah aku hilang ...sapalah yang jebon sangat pergi curi kete ayah aku..hermm kayh sumpah sedih..tapi nasib baik  hari ni ada NERD yang menemani aku.. :)) best lepak dengan dia..rasa macam mimpi sebab dia kan dok jauh so aku rasa dia memang yang terbaik sebab sanggup datang DAMANSARA just nak jumpa aku..memang best kayh bye ILOVEU SO MUCH NERDkayh bye assalamualaikum
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

3 comments:

  1. Wah , saya yang terbaik ? Alhamdulillah <3
    Thanks sayang ;) I love you so much <3 <3

    ReplyDelete
  2. Hihi , Bie akan jadi lebih baik okay ? :D <3

    ReplyDelete