~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Tuesday 5 June 2012

boleyh ke aku kekal?

hye assalamualaikum..hermm aku ada 1 pertanyaan..boleyh ke aku kekal dengan NERD? korang rasa...hermmm aku memang nak kekal dengan dia sampai bila2 tapi aku risaukan umur yang menghalang aku dengan dia..-.-' aku risaulah kalau nanti bile dia dah habis sekolah dan aku di tingkatan 4 dia akan melupakan aku..haishh sedih bila aku memikirkanye..aku x nak dia terpikat dengan orang lain selain aku...aku x snggup dan aku x rela sebab aku dah sayangkan dia sangat2..yaALLAH kau kekalkanlah hubungan hamba mu ini yaALLAH aku x nak yang lain..kaybye assalamualaikum
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

4 comments:

  1. Boleh sangat2 :D Saya takkan cari lain lah <3
    Saya pegang sumpah awak tuh sayang <3 I love you s much <3 <3

    ReplyDelete
  2. Boleh sangat2 <3 I takkan pernah lupakan janji kita sayang :') Seriously <3 I love you so much <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi sekarang u dah pon lupakan janji u :') dan terus menyakitkan hati dan perasaan i..sampai i menangis teressak

      Delete