~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Tuesday 5 June 2012

~BOsanN~

hermm hai assalamualaikum, malam ni aku x tau nak update and malam ni aku kecewa gile sebab x dapat nak call ,im and  everything dengan dia =') ok x pe aku tau aku x penting untuk kau tapi atleaset pleass luangkan masa dengan aku.. !! aku rindukkan kau gile2..sayang kite dah lah duduk jauh..aku nak kau ada kat depan aku setiap hari,aku nak dibelai oleh kau,aku nak buat semuanya dengan kau....tapi x pe aku paham kau sebok sangatkan sampai dengan mudah melupakkan aku..ok fine x kesah sayang just nak kau tahu yang aku sayangkan kau sangat2...sampai ke akhir nafasku.. =') kbye assalamualaikum
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

3 comments:

  1. bie tak pernah lupakan sayang pon :'( bie kan teman family :'( Huhu . bie bukan taknak luangkan masa dengan sayang lah , tapi kan bie teman family dari kampung tadi . diorang ajak sekali teman diorang sayang janganlah fikir bie fikir lain bie tak pernah lupakan sayang . and bie sebenarnya taknak balik pon dari first time bie datang . SUMPAH DEMI ALLAH . bie tak pernah nak balik . bie nak je belai sayang , kiss , hug sayang . taknak lepaskan sayang pon

    ReplyDelete
  2. hermm bie... :)) peleass janji yang bie akan bahagia dengan sayang sampai ke akhirat... <3 bye ilove u

    ReplyDelete
  3. Ye sayang :'] Bie janji dengan sayang <3 I love you too <3 <3

    ReplyDelete