~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Tuesday 29 May 2012

kisah aku dan NERD

hermm hari ni dah masuk 3 bulan 4 minggu aku dengan dia bersama.. :')) ye aku mengaku memang selama 3 bulan dan 4 minggu aku mengenali dia memang aku dah sayangkan dia macam suami sendiri dah walaupun banyak perselisihan fahaman diantara aku dan dia tapi just nak bagitau yang aku memang sayangkahn dia buat selama-lamanya.. aku hope sayangat dia yang teraakhir buat aku.. =') bab kata mak aku kalau jodoh x ke mana cinta aku dengan dia tapi masaalahnye.. -.-' aku dengan dia dok jauh sangat ..aku dengn dia baru date 3 kali je.. :')) aku hope sangat 1 hari nanti aku  dapat hidup and pandang muke dia tiap2 hari buat semu sama2 and termasuklah serumah dengn dia hope so <3 <3
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

2 comments: