~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Tuesday 29 May 2012

hari2 cerita sama

hermm hye assalaualaikum.. =') saya nak cerita sikit pasal saya dengan NERD..awk2 saya dah lupekan apa yang awk buat dekat saya and saya harap sangat awk guna peluang yang saya bagi dengan sebaik mungkin sebab awklah lelaki pertama yang senang nak pujuk hati saya ..and saya percayakan awk saya x nak benda buruk terjadi dah diaantara hubungan kita.. ='D saya nak happy dengan awk walaupun kite jauh and susah gile2 nak jumpe tapi awk kna ingat yang hati saya selalu ada dengan awk sayang ..and koramg jangan ingat bile aku sayangkan dia ni aku dah lupekan family and kawan2 yang banyak berjasa..x pernah kayh aku sayang semua sama jerwp tapi sorry NERD saya sayang mak saya lebih dari saya sayang awk..kbye <3
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

3 comments:

  1. Sayang , i don't mind :') Goodlah kalau sayang ibubapa lebih . memang itu yang patut :'D And sorry again :'( I betul2 menyesal :'( Bie janji . Bie akan guna peluang yang sayang bagi ni sebaik mungkin <3 I love you so much TEMOK <3 :')

    ReplyDelete
  2. Saya pon nak happy dengan awak jugak :'D <3

    ReplyDelete