~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Tuesday 29 May 2012

hari paling bahagia

hai assalamualaikum :) nak cite sikit ni pasal hari bahagia aku ..hhaah hari isnin hari tu korang nak tau x.. =') NERD datang bandar sri damansara..hermm memang happy gile aku bile dapat tngok muke dia.. :)) dia sanggup datang sini sorang2 just nak jumpe aku punye pasal okayh aku mengaku dia memang baik and sweet <3 <3 haishhh korang doa2 lah aku kekal dengan dia sampai naik pelamin nanti.. aku tampal tiket bas dia dalam journel aku supaya jadi ingatan tarikh hari istimewa aku dengan dia.. aku bahagia kalau dia pon bahagia and aku harap sangat mak aku dpat terima dia seadanya..(amin)
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

4 comments:

  1. Bie bahagia dengan sayang <3 I love you so much <3
    InshaAllah itu semua akan jadi kenyataan :D and bie sanggup buat ape je asalkan sayang happy ;)

    ReplyDelete
  2. Bie rasa bertuah sangat dapat sayang dalam hidup bie <3 Hewhew

    ReplyDelete
  3. atototot okayh bie doa lah agar kite kekal sampai mati kayh i love u too much sayang <3 <3 i pon rasa bertua u wujud dalam hidop i sayang

    ReplyDelete
  4. Okayh sayang <3 bie hope kita kekal sampai bila-2 :D Yeah ! Bie bangga dapat sayang <3

    ReplyDelete