~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Friday 25 October 2013

Girl's fact

hey and assalamualaikum :) yeah pagi buta ni i want to talk about how i felt to my crush.. first of all normal la semua orang ada crush dayah pon ok..so girl's first tip's is jangan paksa diri jadi sempurna untuk crush kita..we are who we are..so be you..we are beautiful :) in every way..so tak payahla berusaha nak pakai heels and bagai u dont need that siht.. second , kalau your crush dah berpunya.. it's ok u still have some chance kecuali if laki tu dah kawin so. bye bye la kan.. if dia dah ada gf.. jadilah kawan rapat dia and selalu berada di samping dia time dia sedih..so one day dia rasa yang kita hargai and sayang dia..ketiga, jangan pandai-pandai nak rosakkan hubungan dia..yeah if girlfriend dia tahu pasal korang and gf dia marah..so just walk away and ignore that slut.. kita bukkannya flirting dengan bf dia kita just rapat..and if your crush gaduh dengan gf dia..bagi dia semnagat and suruh dia pujuk perempuan tu..i know memang sakit hati but :') if korang sayang crush korang that is what u should do.. yeah aku ada crush and he is my ex..banyak mana aku sayang dia itu tak terkira..yeah dia dah ada gf and to be honest gf dia lawa sangat berbanding aku yang macam apa je..and yeah he is my ex..aku ambil keputusan untuk pindah supaya aku dah tak kacau hidup dia..and so he could be free from me.. i dont knowsometimes aku rasa aku ni pengangu dia je.. hurmm this is my choice and aku hope bila balik damansara balik aku akan dapat terima dia dengan hati terbuka..insyaALLAH :')
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment