~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Saturday 3 August 2013

My Life :'/

hey and assalamualaikum :') hurmm hari ni aku turun kejap...aku pergi ke semua tempat yang aku dengan dia pernah pergi :'( ya ALLAH macam tak percaya..aku boleh terbayang and ingat semuanya..time kitorang lepak kat tanga..time dia teman aku pergi kedai..time dia beli kek untuk aku :'( time dia lepak belakang rumah aku..semuanya weyh..aku nampak dia.. masih terasa kehangatan tangan dia pegang erat tangan aku.. aku terasa dekat dengan dia...aku lepak dekat meja belakang rumah aku tempat last kitorang bermesra.. last aku jumpa dia time berbuka :') dia pegang erat tangan aku dan terus bagi semangat dan harapan kat aku.. :') kau tahu tak NERD.. kau buat aku terimbas kembali kali pertama kita bertemu.. :') kau malu2 dan cuba beranikan diri untuk mendekati aku..kau simpan novel yang aku tutup muka sbb malu..kau nangis time aku terpaksa balik.. :'( kau ingat ? tadi aku dapat imbas dari mula kita kenal..aku dapat lihat semua masa lampau bersama kau..aku jadi lemah dan jatuh sebab :'( aku rindukan kau.. tapi.. hurmm aku masih sayangkan kau.. bye assalamualaikum
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment