~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Monday 22 July 2013

mimpi buruk :'(

hye and assalamualaikum... semalam..ketika aku sedang nyenyak tidur..aku terdapat mimpi yang pelik and sakit sangat.. :'( aku mimpi time tu aku keluar dengan NERD tapi aku tak ingat time tu kat mana... samar2 time tu kitorang sedang berjalan berdua sambil berborak2...then tiba2 :'/ aku terbatuk2..bila dah terbatuk aku buat bodoh je for the first time..lepas lama sikit aku batuk lagi tapi kali ni..ada cecair keluar dari tekak aku..so aku telan balik sebab ingatkan air liur..kali ketiga aku batuk..cecair yang aku sangka air liur tu sebenarnya :'/ dayah..aku tengah elok2 bercakap dengan dia terus jadi pening then pengsan.. aku sedar2 aku dah ada dekat hospital.. lepastuh aku terjaga :'/ ibu kejut bangun sahur....tapi apa maksud mimpi aku?
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment