~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Friday 14 December 2012

mimpi indah yang takkan aku lupakan.. :D

hye assalamualaikum ^--^ hermm how was your'll day? hermm hari ni aku mimpi.. :/ aku pon tak pasti macam mana nak terangkan... aku mimpi time tu aku dok sorang2 then tiba2 time  aku tengah mengelamun tetiba ada benda macam asap2 muncul depan aku.. mula2 aku nampak macam cahaya putih sangat then lama sikit aku nampak bentuk orang (lelaki) aku mulalah mengelabah..time2 mengelabah tu aku terdengar dia baca surah something tapi tak jelas sangatlah then tetiba aku boleh nmpak kisah silam aku time kecik2 sampai sekarang :') semuanya time arwah abah aku ada sampailah dia pergi meninggalkan aku..hermm lepastuh aku termimpi aku meminta seorang wanita membantu aku untuk bersolat dengan betul.. dan time tu dia dah nak ajar dah..sekali == aku terjaga sebab mak lang kejutkan aku..haishh. aku hope sangat dapat tahu apa maksud mimpi tu.. :/ bukannya sebab takut ke apa...cuma aku agak keliru dengan mimpi tu..ok bye assalamualaikum
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment