~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Friday 2 November 2012

impian yang musnah :'(

hye assalamualaikum..hermm still ingat dekat NERD aku dengan dia dah officialyend rasanyalah.. sebab aku baca tweet dia ..macam tu.. so aku memang sedih tapi salah aku jugak sebab tak percayakan dia..but aku dah  tak tahan asyik kena tibai dengan dia.. hari ni aku call dia.. :') konon nak manja2 lah..aku call sekali dia besarkan suara dia..ok aku terkejut then air mata aku melitik2..aku tanya diri aku..apa yang aku dah buat kat dia.. :') retina aku rosak kena sepak dengan dia..phone aku calar.. :'/ aku sakit and malu... tapi kenapa orang cakap aku kejam.. kenapa? korang tak tau perangai dia korang cakap aku kejam.. dua mem aku dah tengok perangai dia.. diorang saksi aku :') tapi aku tenag sekarang.. cuti ni aku cuba nak tenag dan pudarkan yang lama dan aku cuba nak masuk ke dunia baru..tempat yang aku nak dan aku nak menuju ke cita2 aku...insyaALLAH
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment