~kisah seorang gadis remaja~

~kisah seorang gadis remaja~

Monday 6 August 2012

hey peeps ;)

hari assalamualaikum, apa khabar semua pembaca blog saya.. ;) sehat .. ouh alhamdulilahlah kalau sehat hermm bosanlah minggu ni..sebab minggu nie exam jerp haishh eh btw aku nak cerita pasal hari ahad hari tuh .. :O korang tau x mak NERD datang sini..perhh ajak aku berbuka dengan diorang..hermm sumpah aku suka gila and aku apriciate sebab diorang ajak aku berbuka sama2..haha ayah dia baik gila..kelakar  je..mak dia cantik kaka dia comel and adik2 dia semua comel2 gila2.. :3 haishh aku jeles gila dengan family dia..happy semacam jerp.. :/ aku nak je jadi family diorang jugak tapi malangnya epic fail XD haha pape pon aku pon happy sebab ada keluarga jugak daripada x de langsung ok bye assalamualaikum.. ;)
Suka Entry Dayah ? Like la ^___^

No comments:

Post a Comment